August 31, 2005

Ferrara Buskers Festival 2005 - Home coming


從抵達費拉拉停好車的那一刻,就不停地在走動著,完全沒有停下來休息。撐到半夜,即使情緒仍然高亢,我在體力上仍然不堪負荷。即使市區還是人聲鼎沸,完全沒有止息的跡象。想到接下來還要面對一個半小時的車程,只好忍痛拋下眼前精采的節目,慢慢地往車子的方向開始移動。
From the moment we parked the car we didn’t stop walking. We kept going around until midnight. Though my mood was still high, my physical condition couldn’t really bear it anymore. It’s still crowded and busy in the city center, and the shows seemed to keep going. Thinking that we still had to face the trip home, another one and half hour in the car, we had to give up the wonders in front of us and started moving towards our car.

邊走著,我已經開始期待明年…
While walking, I’ve started to look forward to the coming year…

1 comment:

Anonymous said...

我好喜歡這種藝術節的活動喔
目前為止我只有看過愛丁堡的
那種滿街都是音樂和表演的感覺
真是讓人覺得時間都不夠用
即使很多是學生團體的表演
還是讓我到現在都忘不了
希望有機會去你介紹的Ferrara Buskers Festival看看囉~~